fredag 6. juni 2014

Mitt FØRSTE blogginnlegg noensinne! ;o

Jeg har altså aldri skrevet blogg før, men nå skal jeg prøve:)

Jeg tenker ikke å legge vekt på å skulle prøve å lage "en god blogg", eller bry meg om å få et spesielt antall lesere etc., dette blir gjort litt på min egen måte, no pressure-style, for bloggen skal være en måte for meg å få ut stress på, ikke bygge opp mer! :P


Ta en titt her for å lese litt om meg og formålet med bloggen.


... Forresten, bare i tilfelle noen leser dette:

    ~ Hei og velkommen! ^^

Jeg kommer nok til å skrive en hel del om det som foregår i hodet mitt her, og det kommer sikkert også fortellinger fra fortiden, og hvordan ting har vært. Mye av det berører livet mitt i aller høyeste grad i dag også.

Men alt til sin tid, skal det komme så kommer det vel.. :)

Jeg kjenner at mens jeg sitter og skriver dette første innlegget til denne bloggen jeg plutselig bestemte meg for å starte, gror det fram en liten tanke, et lite håp som jeg ikke hadde forventa, siden dette skulle være kun for min egen del. Men nå håper denne bloggen på en eller annen måte kan hjelpe noen andre enn meg sjøl også etter hvert. Hvem veit. Det har i hvert fall gått opp for meg i det siste at det faktisk finnes mange andre der ute som er fanga i noe av det samme som meg, selv om vi alle har våre egne sammensetninger. Og jeg har erfart at noe så lite som å finne bare noen få ord, ut av alle de uendelige mengdene av ord som møter en der ute, disse få ordene fra en annen person som beviser at man ikke er den eneste, kan bety utrolig mye.

Meen anyways, ettersom jeg føler meg ganske trygg på at jeg er den eneste som leser dette, vil jeg dessuten benytte meg av sjansen til å ønske meg selv en riktig GOD HELG! x)

Ingen kommentarer: